CaixaBank permetrà als hotels anticipar el cobrament de les seves reserves

Dirigit especialment a hotels familiars i cadenes mitjanes

CaixaBank posa a la disposició dels hotels, especialment dels familiars o de mitges cadenes, la possibilitat d'anticipar el cobrament de les seves reserves d'habitacions. Aquest servei, denominat factoring turístic, a més de minimitzar el risc comercial d'impagament dels seus clients, "suposa una injecció econòmica que l'hoteler pot destinar a preparar la temporada següent en condicions excepcionals o invertir en la millora de les instal·lacions".

Segons explica l'entitat en un comunicat, per accedir a aquest servei, la facturació d'aquests hotels ha de procedir, en un percentatge important, de grans turoperadores del sector.

CaixaBank compta amb un equip de més d'1.300 professionals, entre ells els especialistes en Finançament i Serveis, en Comerç Exterior i Tresoreria, a més dels directors i gestors de Banca d'empreses, que treballen en els 116 Centres d'empreses distribuïts per tota la geografia espanyola.

L'objectiu d'aquest equip és “donar una ràpida resposta a les necessitats tant del segment hoteler com dels seus proveïdors, que tenen unes exigències molt específiques de finançament de circulant, a causa de la estacionalidad del negoci i la procedència dels seus clients”.

En aquest sentit, CaixaBank ofereix per als hotels diferents línies de finançament de circulant, descomptes comercials, factoring i línies de confirming. No obstant això, la proposta de valor de l'entitat no està únicament en la seva portafolio de productes i serveis, sinó que es basa en la capacitat de l'equip d'especialistes per confeccionar una solució a mesura a les necessitats específiques de cada client.

CaixaBank és l'entitat de referència en el sector turístic amb una cartera de més de 14.000 clients i 5.000 milions d'euros de volum de negoci. Actualment, dos de cada tres hotels són clients de CaixaBank, la qual cosa es tradueix en més del 63% del total d'aquest col·lectiu.

Recentment ha engegat recentment la marca Hotels & Tourism, una línia de negoci creada “per consolidar el lideratge de l'entitat al mercat turístic a través d'un nou model de proximitat amb les empreses i negocis hotelers i que s'articula a través d'un servei especialitzat”.