1º Jornada Facebook per Associacions i Gremis FIHR

La FIHR, a través de PIMEC, ofereix als Gremis i Associacions que formen part d'ella, un Seminari sobre el Facebook, sota un format que combina 6 sessions en grup, de 4 hores cadascuna, els dilluns, de 9h a 13h, a la seu de PIMEC, al Carrer Viladomat 174 de Barcelona.

Les jornades tindran lloc els dies 26 de febrer, 5, 12, 19 i 26 de març i 9 d'abril.

Aquestes sessions seran dirigides pel consultor de màrqueting digital Xavier León, https://www.linkedin.com/in/javierleongarcia 

Els objectius específics del Curs, són, entre d'altres:

  • Conèixer el maneig bàsic de Facebook i les possibilitats que ofereix per a les empreses.
  • Comprendre les regles bàsiques de Facebook per establir les estratègies adequades als objectius que marca la nostra empresa.
  • Manejar les recomanacions bàsiques per aconseguir un posicionament i reputació adequats per a la nostra empresa a Facebook.
  • Conèixer les diferents estratègies per aconseguir augmentar el nombre de seguidors i posicionament d'una marca a la xarxa social Facebook.
  • Aprendre a manejar les estratègies bàsiques de social mitjana màrqueting a Facebook.
  • Ser capaços d'integrar Facebook en un lloc web per aconseguir una adequada gestió del perfil de l'empresa.
  • Conèixer alguns casos d'èxit de campanyes i estratègies desenvolupades a Facebook.

Contingut:

Sesssió 1, gestió del perfil personal, gestió de la fanpage, gestió d'un grup de facebook, opcions de privacitat, ús de hashtags i mencions, botiga de Facebook, menús diaris de restaurants.

Sessió 2: Creació d'anuncis (per interacció amb una publicació, per portar a la web, de formulari de generació de clients potencials, d'enviament d'ofertes per email, de proximitat a un establiment físic...), anuncis que persegueixen (remarketing als qui han visitat una web i remarketing a un llistat d'emails o números de mòbil),

Sessió 3: eines de programació, eines d'edició d'imatges, eines d'edició de vídeos, biblioteques gratuïtes d'imatges i vídeos, biblioteca sonora de Facebook,

Sessió 4: Facebook Messenger, respostes automàtiques, atenció a clients amb xatbots al Facebook, relació entre Facebook i Instagram, l, botiga online dins Facebok, ofertes...

Sessió 5: estil comunicatiu del community manager, gestió de crisis i trolls, control d'indicadors de progrés (KPIs i ROI)...

Sessió 6: repàs pràctic de conceptes. I estratègies de Facebook amb altres recursos online.