Què pasa en un minut a internet?

En les més de 200 diapositives que conté la segona edició del Digital Economy Compass, publicada aquesta setmana per Statista, hi ha espai de sobres per abordar les tendències més rellevants del mercat digital.

Alguns dels fenòmens digitals que s'aborden en l'informe són l'estancament dels smartphones i l'augment de la popularitat dels dispositius wearables i els altaveus intel·ligents; el lideratge absolut de Facebook en usuaris, de Snapchat entre els més joves i el potencial de Instagram per donar a conèixer marques a través de influencers.

A més, en el Digital Economy Compass es mostren algunes claus de com les grans empreses tecnològiques, sobretot Apple, Google, Microsoft, Amazon i Facebook, obtenen els seus beneficis, entre moltes altres coses.

I és que, tal com vam mostrar en aquest gràfic de Statista, al món digital poques coses succeeixen a ritme pausat. El 2017, per exemple, en només un minut, gairebé 90.000 hores de vídeos eren vistos a Netflix, més d'1,5 milions de cançons escoltades a Spotify i més de 18.000 perfils obtenien un ‘match’ a Tinder.

Informació obtinguda de Statista.