El Consorci de Turisme del Baix Llobregat aposta per la zona nord de la comarca

El Consorci de Turisme del Baix Llobregat ha presentat la seva nova estratègia per impulsar la zona nord de la comarca i potenciar noves propostes, productes i interessos turístics.

El Consorci de Turisme del Baix Llobregat ha presentat el nou Pla Estratègic de Desenvolupament Turístic de la zona Nord del Baix Llobregat als ajuntaments i al teixit empresarial de la zona nord de la comarca.

El conseller de Turisme, Juan Pedro Pérez, va posar en relleu la importància que el sector turístic té en el Baix Llobregat, convertint-se a la segona comarca amb més turistes de la província de Barcelona, i va traslladar l'estratègia comarcal per contribuir al creixement turístic de les zones amb menys activitat turística.

Així, el pla d'acció té com a objectiu dinamitzar l'activitat turística de la zona nord del Baix Llobregat i promoure els atractius turístics que disposa cadascun dels set municipis que comprenen la zona nord de la comarca: Abrera, Castellví de Rosanes, Collbató, Esparreguera, Martorell, Olesa de Montserrat i Sant Esteve Sesrovires.

L'estudi encarregat a l'empresa Cat Emocions, se centra a potenciar i crear nous productes turístics on es plantegen propostes per al conjunt de la zona nord, així com per a cada municipi. En l'àmbit comarcal, es destaca la creació dels set Miradors de Montserrat, el desenvolupament del senderisme cumbrera vinculat al Pla de Senderes Turístiques, la potenciació del turisme gastronòmic i dels esdeveniments singulars com les Pasions.

Així mateix, per aconseguir els objectius marcats, el Consorci de Turisme del Baix Llobregat liderarà la implementació del projecte juntament amb la implicació dels ajuntaments.