El Vallès Occidental engega de nou la campanya de promoció de turisme “Com el Vallès no hi ha res” a FGC

El passat 21 de novembre va tornar  a posar-se en marxa la campanya de promoció turística del Vallès Occidental que, sota el lema “Com el Vallès no hi ha res”, crida l’atenció sobre els atractius turístics del Vallès Occidental. Es tracta d’una campanya molt identitària que fa referència a icones de la comarca, com el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt, la Masia Freixa de Terrassa, el Monestir de Sant Cugat o elements de gastronomia vallesana.

Aquest dimarts s’han instal·lat 6 objectes publicitaris il·luminats (opis) a les estacions de Plaça Catalunya, Provença, Sant Cugat del Vallès, Rubí, Terrassa – Rambla i Sabadell – Plaça Major. Aquest dijous 22 de novembre també s’han instal·lat 140 cartells (tertúlies) a 5 trens de la línia del Vallès, on hi romandran durant 4 setmanes, durant les quals es promocionaran els espais més emblemàtics del Vallès Occidental.

La campanya es dirigeix al públic de proximitat, als mateixos habitants de la comarca, a fi que coneguin l’oferta del Vallès Occidental i els atractius turístics que ofereix.  Amb “Com el Vallès no hi ha res” es vol potenciar el turisme de proximitat, fomentar l’activitat econòmica a la comarca i incentivar la identitat local i el sentiment de pertinença al Vallès.

Aquesta campanya també va acompanyada amb l’edició d’altres materials de difusió dels atractius turístics de la comarca, que es podran trobar a diferents punts d’informació, als hotels de la comarca així com a les diferents fires on participa el consorci. En paral·lel s’ha iniciat una campanya online a  les xarxes socials de l’entitat sota el “hashtag” #viuelvalles #comelvallesnohihares. La campanya a més té com a eix vertebrador la poesia de Pere Quart.