Jornada: Gestió d'alertes alimentàries. Compartint l'experiència.

El proper dimecres 13 de novembre l’Agència de Salut Pública de Catalunya organitza la jornada Gestió d’alertes alimentàries. Compartint l’experiència.

 

L’objectiu de la jornada és compartir els coneixements, la gestió i les experiències en el procediment de retirada de producte alimentari implicat en una alerta alimentària, incidint en els punts claus per a una millor eficàcia amb la finalitat de preservar la salut i la confiança del consumidor.

Compta amb la participació de l’administració i de representants del sector elaborador i distribuïdor i pensem que és una bona oportunitat per debatre i aclarir aspectes relacionats amb la gestió d’una alerta alimentària.

 

La jornada va adreçada a operadors econòmics de les diferents baules de la cadena agroalimentària (elaboradors, distribuïdors,...) i als professionals de la salut amb competències en el control oficial dels establiments alimentaris.

 

Us animem a que participeu amb la vostra assistència.

 

En el link següent podeu accedir al programa provisional i a l’enllaç per fer les inscripcions:

 

http://acsa.gencat.cat/ca/detall/activitatagenda/Gestio-dalertes-alimentaries