Loteries de Catalunya estrena la nova campanya de La Grossa de Cap d'Any 2019

Amb el lema “Feliç vida nova”, l’anunci explica una història quotidiana i emotiva que acaba recuperant l’humor típic dels espots de la Grossa

 L’entitat renova la seva imatge corporativa fent protagonista l’alegria compartida a través d’un logotip que representa una picada d’ull

Loteries de Catalunya, entitat responsable dels jocs d’atzar a Catalunya, estrena la nova campanya de La Grossa de Cap d’Any 2019, que es podrà veure a partir del proper dilluns, 11 de novembre. L’anunci es divideix en dues parts: comença amb una pel·lícula costumista i emotiva, envoltada d’estereotips que recorden un conte típic de Nadal, per acabar recuperant l’humor que caracteritza els anuncis de la Grossa.

Amb el lema “Feliç vida nova”, la Neus, una senyora d’uns 80 anys que porta tota la vida pendent de les necessitats dels altres, entre els quals hi ha el seu marit Josep, decideix fer un gir a la seva vida quan s’assabenta que té el número guanyador del sorteig de la Grossa de Cap d’Any 2019. “Ja és aquí La Grossa de Cap d’Any, comparteix-la... o no”, acaba dient la veu en off com a missatge de cloenda de l’espot d’aquest any.

“Aquest any, La Grossa ve amb promesa”

Enguany, a través de la iniciativa “Aquest any La Grossa ve amb promesa”, el sorteig més esperat de l’entitat permetrà gravar un vídeo i enviar-lo a la persona a qui es desitgi per transmetre-li un propòsit d’any nou. Per fer-ho, l’usuari només haurà de descarregar-se l’app de Loteries de Catalunya, introduir el codi que conté el sobre del bitllet adquirit i gravar el missatge. El receptor podrà visualitzar la gravació, descarregant-se la mateixa aplicació i enfocant el bitllet.

Una iniciativa semblant va ser un èxit absolut en la darrera edició de la Grossa de Cap d’Any: més de 5.800 compradors es van gravar dedicant els bitllets als seus éssers estimats a través de l’aplicació de La Grossa.

Reserva de participacions fins al 15 de novembre

La Grossa de Cap d’Any 2019 ha sortit al carrer amb una tirada de 50 milions d’euros: 45 milions en paper i 5 milions en suport virtual (a través del terminal i per la compra online). Enguany, Loteries de Catalunya ha ampliat l’emissió fins als 100.000 números, 20.000 números més que l’edició anterior, que mantenen el preu de 10 euros.

Les empreses, associacions i entitats que vulguin fer participacions de la Grossa de Cap d’Any, les poden demanar als seus punts de venda habituals fins al proper 15 de novembre. Loteries de Catalunya s’encarregarà de fer-les i oferirà la possibilitat de personalitzar-les amb una imatge pròpia o un logotip, sense cap cost afegit.

Tenint en compte que cada número està format per 45 bitllets de 10 euros cadascun, per fer participacions hi ha disponibles, com a màxim, 450 euros del mateix número. No obstant això, si les entitats necessiten un import superior, es poden fer combinacions de diferents números. 

Els bitllets es poden adquirir per internet, a través de www.loteriesdecatalunya.cat; als més de 2.000 punts de venda habituals -principalment estancs, llibreries, quioscos i bars, que disposen d’un terminal que imprimeix al moment el bitllet amb el número escollit-, i a qualsevol de les botigues de les principals cadenes de supermercats de Catalunya, com són Bonpreu, Carrefour o Caprabo, entre d’altres.

Més premis que mai

La Grossa de Cap d’Any 2019 torna a tenir 8 premis: un primer premi de 200.000 euros per bitllet, un segon de 65.000 euros per bitllet, un tercer de 30.000 euros per bitllet, dos quarts de 10.000 euros per bitllet i tres cinquens de 5.000 euros per bitllet.

Es mantenen els premis a les terminacions dels 8 números guanyadors, així com el número anterior i posterior de cadascun d’ells. Enguany, més de 850.000 bitllets podran tenir algun tipus de premi.

Més de 265 milions d’euros per a la gent que més ho necessita

En línia amb el seu compromís social, Loteries de Catalunya vol simbolitzar l’alegria dels beneficiaris dels programes socials i solidaris que impulsa a través dels seus guanys, que es destinen íntegrament al suport de projectes socials que es canalitzen a través del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya.

Al llarg dels seus 30 anys d’història, l’entitat ha destinat més de 265 milions d’euros en programes que repercuteixen en els col·lectius més fràgils de la societat catalana: la gent gran, les persones amb discapacitat i la infància. Només al llarg del darrer any 2018, algunes de les iniciatives a les quals es va donar suport van ser els serveis d’atenció domiciliària, centres de dia i residències, a través dels quals es van beneficiar durant l’any més de 106.000 persones; els programes d’integració laboral per a persones amb discapacitat, que van assistir a més de 26.500 persones; o les beques per a infants i adolescents, que van contribuir a millorar la igualtat d’oportunitats per a més de 8.000 infants i adolescents.

L’entitat continua oferint a la societat catalana una loteria pròpia i de proximitat. L’entitat centra la seva activitat en el foment de fórmules de joc responsable que promoguin valors compartits i que col·laborin a generar riquesa i il·lusió, a través d’una oferta de jocs adequada a les característiques de la societat catalana.

La nova marca: innovació, eficiència i alegria compartida

Loteria de Catalunya ha renovat la seva imatge de marca, amb la voluntat de l’entitat d’adaptar el seu model de negoci i cultura corporativa a les exigències del present i les demandes del futur. Així, ha donat pas a Loteries de Catalunya, amb l’objectiu de representar la diversitat de la seva oferta lúdica i de seguir oferint alegria compartida a través de la promoció de jocs d’atzar que acaben reportant beneficis socials i solidaris als ciutadans de Catalunya.

Amb el canvi de marca, que representa una picada d’ull emmarcada en una cara somrient, l’entitat ha aconseguit un logotip versàtil que permet ser incorporat a qualsevol mitjà o suport i que s’acompanya de la frase “Tria-les. Tots hi guanyem!”.

Tanmateix, la nova marca té la voluntat de representar la vocació d’innovació i eficiència de l’organisme, que ha sabut adaptar el seu model de negoci als nous temps a través d’eines diferencials com la realitat augmentada que en els darrers anys ha guanyat protagonisme dins la seva oferta de joc.

La nova campanya de La Grossa de Cap d’Any 2019 pot consultar-se a través del següent enllaç: https://youtu.be/utfCAghkZIw