L'Associació FECOTUR Deltebre personalitza els enviaments de COMUNICATS als seus associats

La Junta Directiva de l'Associació FECOTUR Deltebre, en la darrera reunió mantingudf amb el Gerent de la FIHRT i el Delegat de la Federació a Terres de l'Ebre, Gustau Turon, van acordar, entre d'altres temes, la personalització dels COMUNICATS que diàriament reben els Gremis i Associacions membres de la FIHRT, així com els subscriptors del Newsletter.

Aquesta iniciativa, ja seguida pel Gremi Comarcal d'Hostaleria i Turisme de l'Alt Penedès  i el Gremi d'Hostaleria i Turisme de l'Anoia GHITA, permet una major presència i impacte del col.lectiu entre els seus associats, amb informacions puntuals i de interès per aquests.

Està previts que en les properes setmanes, es personalitzin els COMUNICATS per als associats de l'Associació de Comerç i Serveis Camarles i Lligallos, de la Unió de Botiguers i Comerciants d'Esplugues, del Col·lectiu Gastronòmic d'Alcanar i les Cases, i d'ADELA: Associació d'Empresaris de L'Ampolla