Menjar als establiments de restauració de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant pot tenir premi

Per promoure el consum als establiments de restauració del municipi de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant i fomentar-hi l’activitat econòmica durant aquests primers mesos de l’any, la Regidoria de Turisme ha posat en marxa la campanya promocional “Menja i guanya!”, per cinquè any consecutiu.

 
D’aquesta manera, els clients que facin consumicions iguals o superiors a 20 euros a qualsevol dels bars, restaurants o establiments de menjar per emportar que hi ha al municipi podran participar en el sorteig d’un smartwatch, si ho fan el mes de febrer; d’una tablet, si ho fan el mes de març; i d’una experiència per a dues persones, si ho fan el mes d’abril.
 
Com l’any passat, gràcies a la col·laboració de l’Associació de Restauració i Hoteleria de l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors (ARH), també se sortejarà cada mes un val de 30 euros, per utilitzar en qualsevol establiment membre d’aquesta entitat fins al 30 de juny.
 
Per prendre part en els diferents sortejos, només cal que els clients lliurin els tiquets a l’Oficina de Turisme o al mateix establiment on hagin fet una despesa igual o superior a 20 euros. Abans de presentar els tiquets, han d’anotar en el dors dels tiquets el seu nom complet, telèfon de contacte, correu electrònic i municipi. El sorteig de cada mes es realitzarà a Ràdio l’Hospitalet de l’Infant durant la primera setmana del mes següent a la promoció. Els tiquets no s’acumularan i es retiraran cada mes, de manera que cadascun dels tres sortejos es farà amb els tiquets que es presentin el mes que pertoqui.
 
Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntament pretén “augmentar l’activitat econòmica durant la temporada baixa,  premiar els clients que consumeixen als bars i restaurants del municipi i, en definitiva, atreure els ciutadans i visitants als establiments de restauració locals”, ha recordat la regidora de Turisme, María José Gómez. La regidora ha agraït la col·laboració de l’Associació de Restauració i Hoteleria de l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors (ARH) en aquesta iniciativa i ha desitjat que aquesta campanya tingui el mateix èxit o més que l’edició anterior, que es va tancar amb la participació de gairebé 1.900 tiquets de consumicions de 20 euros com a mínim fetes al municipi.