Cóm aconseguir informació de clients complint RGPD?

Cóm aconseguir informació de clients complint RGPD?

Qualsevol negoci i persona ha de complir amb la normativa sobre la Llei de Protecció de dades. Però, fa això possible aconseguir informació de clients? Doncs sí, encara es pot. Vegem com ha afectat aquesta nova llei i com podem continuar aconseguint els nostres objectius.

Canvis que ens afecten per a aconseguir clients complint la RGPD
Segur que, malgrat ser empresari, com a usuari has rebut centenars de trucades al llarg de la teva vida de negocis que no coneixies i dels quals et preguntaves com havien aconseguit el teu número.

Es podria dir que abans no hi havia filtres, i quan ingressaves algunes dades, podien utilitzar-les de la manera que volguessin. Això ha sofert grans canvis que afecten les vendes de les empreses. Malgrat les molèsties que ocasionava a l'usuari tenir les seves dades, molts d'ells estaven interessats en els productes o serveis que aquests negocis oferien.

Al no tenir accés tan fàcilment a aquestes dades, és difícil arribar als clients i presentar-los el que volem vendre-li. El tractament de dades ha canviat i obtenir-los ha de portar el consentiment exprés de l'usuari. A més, mentre que abans les dades obtingudes semblaven gairebé inesborrables, ara, cal actuar ràpidament quan un usuari ens digui que no vol que continuem tractant les seves dades.

No aconseguir les dades seguint la nova normativa, i no tractar-los com correspon, pot derivar en multes i problemes legals. Hi ha alguna manera llavors d'aconseguir informació de clients?

Social wifi, la solució per a aconseguir informació de clients
Instal·lar una connexió wifi en el teu negoci és la millor manera d'obtenir les dades de clients. Per què? Perquè ja no existeixen les xarxes obertes, perquè les forces de seguretat van decidir prohibir-les i obligar als usuaris registrar-se abans d'usar qualsevol connexió wifi privada.

El social wifi és totalment personalitzable, la qual cosa significa que pots decidir quines dades vols obtenir dels clients. Després, una vegada que els hagis informat a través d'un missatge sobre el tractament de dades de com els utilitzaràs, pots usar-los per a fer campanyes d'email màrqueting així com anàlisis internes. Què significa això?

Gràcies a les connexions que facin i el que consumeixin els usuaris de la xarxa, coneixeràs els seus gustos i els seus horaris, podent crear promocions i ofertes sobre la base d'això.

Una vegada que els clients o futurs clients es connectin a la teva xarxa, han de registrar-se amb les seves xarxes socials i pots personalitzar la connexió fent que surt-te la web del teu negoci llançant les ofertes que hagis creat. Un 2×1, un regal si gasten certa quantitat de diners o qualsevol altra oferta o promoció que et passi per la ment.

Si encara no tens el social wifi per a la teva empresa o negoci, no deixis passar l'oportunitat d'aconseguir informació dels clients sense violar la normativa de la nova Llei de Protecció de Dades.

Parla amb el Gremi i t'informaran de quin és la millor solució per a tu, el teu negoci i la teva butxaca. Qualsevol detall compta.

El nostre partner SocialWiBox us pot ajudar.