Comercialització del sector turístic i enoturístic

L'Escola d'Enoturisme de Catalunya, juntament amb la Federació Intercomarcal d'Hostaleria, Restauració i Turisme presenten el curs "Comercialització de producte turístic i enoturístic". El curs està dividit en dos subcursos i les persones interessades podran triar el curs sencer o fer els dos mòduls per separat (Reactivació del meu negoci 1 o 2).

Formació 100% subvencionada pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya.

INSCRIU-TE AQUÍ!

Reactivació del meu negoci 1: Model de negoci modern, viabilitat, rendibilitat, estratègies, preus i marges^

Durada: 20 hores.

Calendari: 8, 15, 22, 29 d'octubre 2024 de 9 a 14h

Modalitat: online

CONTINGUTS:

  • Autodiagnosi de l'empresa a mida.
  • Punt de partida actual del model de negoci.
  • Assolirem valoracions de possibles clients/usuaris.
  • Construirem un nou i poderós referent a mida de model de negoci.
  • Optimització de marges. Focus en la rendibilitats.
  • Com em pot ajudar la Intel·ligència Artificial de mercats i negoci.
  • Què puc saber més dels clients?
  • Quina utilitat m´aporten les estratègies principals de màrqueting.
  • Models de pricing.
  • Com vendre més i millor en enoturisme.
  • Com potenciar l´experiència de client.
  • Prioritats i mètriques.

Reactivació del meu negoci 2: Comercialització, màrqueting, comunicació, fidelització i proposta de valor^

Durada: 30 hores.

Calendari: 4, 11, 18, 25 novembre; 2, 9 desembre 2024 de 9 a 14h

Modalitat: online

CONTINGUTS:

  • Autodiagnosi de l'empresa a mida.
  • Punt de partida actual del nostre model de comunicació i comercialització.
  • Assolirem valoracions de possibles clients/usuaris.
  • Construirem un nou i poderós referent a mida de model de comercialització.
  • Com empoderar la nostra proposta de valor.
  • Canals de distribució.
  • Concrecions de Comunicació InBound.
  • Concrecions de Comunicació OutBound.
  • Detecció de coves oportunitats i nous clients.
  • Models de fidelització i lleialtat.
  • Plans de comunicació.
  • Plans de comunicació per a enoturisme.
  • Aplicació de la sostenibilitat i economia verda.
Informació bàsica
 

DESTINATARIS

  • Propietaris i gestors de negocis turístics i enoturístics (restaurants, cellers, allotjaments i agents turístics, botigues de vins, etc).
  • Emprenedors en el sector turístic i enoturístic.
  • Directors i responsables de màrqueting.
  • Consultors, comercials i assessors de negocis turístics.
  • Estudiants i graduats en Turisme, Enologia i Administració d’Empreses.
  • Personal de vendes i atenció al client en el sector turístic i enoturístic.

*No hi poden participar aquelles persones amb contracte de l'Administració Pública. 

DOCENT: XAVIER FUMANAL.- Facilitador de Millora Competitiva (Negocis, Estratègies, Vendes i Habilitats) per a professionals i negocis. Responsable d´Expansió de S2CX-The Customer Centric Company. Professor de MBAs i Postgraus a EAE, UVIC, UManresa, URV i UdeGirona. Assessor acreditat en Estratègia i Innovació per ACCIÓ i INNOVI